''Yemen'de insanlar kıtlıktan ot yemeye başladı'' 0 21.09.2018 23:51 DUNYA BM İnsani İşlerden Sorumlu Genel Sekreter Yardımcısı Mark Lowcock, ''Yemen'de insanlar yiyecek hiçbir şey bulamadıkları için ot ve ağaç yaprağı yiyor, kıtlığa karşı mücadeleyi kaybediyoruz.'' dedi. Партнёры Smi24.net Все новости за 24 часа Музыкальные новости Агрегатор новостей 24СМИ