فرماندار دشتی: توسعه زیرساختهای بهداشت و درمان با جدیت پیگیری میشود 0 14.05.2026 11:54 Mehrnews.com بوشهر- فرماندار دشتی گفت: توسعه کلینیک بیمارستان زینبیه خورموج، احداث پانسیون پزشکان و تکمیل خانههای بهداشت در سطح شهرستان با جدیت در حال پیگیری است. Партнёры Smi24.net Все новости за 24 часа Музыкальные новости Агрегатор новостей 24СМИ