De Amerikaanse president Donald Trump wilde de tekst vrijdag pas vrijgeven na de ondertekening in Zwitserland, maar de Arabische nieuwszender ‘Al Arabiya’ en persagentschap ‘Bloomberg’ legden nu al de hand op het fameuze ‘memorandum van overeenstemming’ tussen de VS en Iran om een (voorlopig) einde te maken aan hun oorlog. Dit is letterlijk wat erin staat. En het lijkt een overwinning te zijn voor Iran.