رفع تنش آبی ۳۷ هزار نفر در میناب با افتتاح طرح آبرسانی «تیاب» 0 23.06.2026 15:15 Mehrnews.com میناب- مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان از پایان عملیات اجرایی خط انتقال آب مجتمع روستایی «تیاب» در میناب خبر داد و گفت: با بهرهبرداری از این طرح، آب آشامیدنی ۳۷ هزار نفر پایدار شد. Партнёры Smi24.net Все новости за 24 часа Музыкальные новости Агрегатор новостей 24СМИ