Добавить новость
smi24.net
World News in Romanian
Май
2018

O mare parte a vitaminelor şi suplimentelor populare nu oferă niciun efect pozitiv

0
Noi.md 

Unele dintre cele mai des consumate vitamine şi suplimente nu au niciun efect asupra organismului, sugerează un nou studiu realizat de cercetători din cadrul Universităţii din Toronto.

Prin revizuirea datelor şi analizarea studiilor de control publicate între ianuarie 2012 şi octombrie 2017, specialiştii au descoperit că multivitaminele, vitamina D, calciul şi vitamina C (cele mai comune suplim















Музыкальные новости






















СМИ24.net — правдивые новости, непрерывно 24/7 на русском языке с ежеминутным обновлением *